S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Obchod je z technických důvodů dočasně mimo provoz. Děkujeme za pochopení.


» Výměna, vrácení a reklamace
Výměna, vrácení a reklamace

Právo zákazníků na vrácení zakoupeného zboží je stanoveno v dokumentu VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY.

Kupující může zboží vrátit z následujících důvodů:

- Vrácení produktů v zákonné lhůtě, a to do 14 dnů od převzetí zboží.

- Pokud je zakoupené zboží vadné.

- V případě špatného obsahu objednávky.

Výměna, vrácení a reklamace zboží je povinností prodávajícího, kterým je společnost Gadgets House, s.r.o. (IČ: 242 80 071, se sídlem náměstí Winstona Churchilla 1800/2, Žižkov, 130 00 Praha 3).

Vrácení produktů v zákonné lhůtě do 14 dnů

Připravte položku k odeslání. Vložte do balíčku:

- Zboží, které chcete vrátit.

- Vyplněný formulář „Oznámení o odstoupení od smlouvy“ (máte v příloze k dopisu o potvrzení objednávky). Pozor! Nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu, kam Vám mají být vráceny peníze.

- Kopie faktury (máte v příloze k dopisu ob odeslání objednávky).

Vyplňte reklamační formulář:

- Ukažte vaše jméno a příjmení, email a telefon.

- Ukažte číslo vaší objednávky ve formátu s pomlčkou (např. 102247-4232).

- Vyberte v pole „Potřebuji vyřešit“ položku „Vrácení produktů v zákonné lhůtě“.

- Zadejte částku, kterou vám máme vrátit (v korunách).

- Ukažte váš bankovní účet a kód banky.

- Zmačknete tlačítko „Odeslat“.

Odešlete zásilku

- Uveďte na zásilku adresu centrálního skladu:

Gadgets House s.r.o

Do Čertous 2634/7

logistický park P3, Hala H1 – boční vchod č. 6

Praha 20

19300

- Označte „VRÁCENÍ“ a uveďte číslo objednávky (např. 102247-4232).


Prodávající vrátí do 14 dnů od odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu Spotřebiteli všechny peněžní prostředky, které od něho přijal (nikoli však dříve než mu případně spotřebitel předá zpět zboží nebo prokáže, že zboží odeslal) a to včetně případných nákladů na dodání zboží ve výši nejlevnějšího způsobu dodání, který Prodávající nabízí (bod 9.7 VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY).

Aktuální stav žádosti naleznete na této e-mailové adrese: pomocnik@dropshipping.cz.

Výměna produktů a reklamace zboží

V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu, či výměnu přímo u dodavatele.

Napište prosím o problému na pomocnik@dropshipping.cz.

- Vyplňte reklamační formulář (viz pokyny výše), ale vyberte v pole „Potřebuji vyřešit“ vhodnou položku.

Pokud výměna ani oprava není možná, obdržíte v zákonné lhůtě informaci a zboží odešlete na adresu centrálního skladu.

Uveďte na zásilku adresu centrálního skladu:

Gadgets House s.r.o

Do Čertous 2634/7

logistický park P3, Hala H1 – boční vchod č. 6

Praha 20

19300

- Označte „REKLAMACE“ a uveďte číslo objednávky (např. 102247-4232).

Po té jsou vráceny peníze na Váš bankovní účet.

Zpracování vaší žádosti může trvat až 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se účastníci nedohodnou na delší lhůtě (bod 8.8 VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY).

Aktuální stav žádosti naleznete na této e-mailové adrese: pomocnik@dropshipping.cz.

Užitečný tip

Pokud je pro vás důležité rychle vyměnit vadný výrobek za stejný nový, je nejúčinnější postupovat podle pokynů „Vrácení produktů v zákonné lhůtě do 14 dnů“.

V tomto případě můžete bez ztráty času vytvořit novou objednávku a obdržet zboží již za několik dní.

Vytvořeno systémem www.dropareal.cz

NDEyYj